Bijhoen
corona-proof

Laatste update: 18-11-2020

Bijhoen weer geopend

We hebben goed nieuws! Vanaf 19 november zijn al onze sport- en wellness faciliteiten weer toegankelijk. Dat betekent dat groepslessen en zwemlessen weer opgepakt mogen worden.

Vanzelfsprekend blijven we binnen op gepaste afstand, corona-proof en geheel conform de maatregelen van het RIVM sporten.

 

Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie, de corona-maatregelen en antwoorden op de veelgestelde vragen.

Let op: Geen reservering betekent geen toegang.

Reserveer hier jouw bezoek aan BijHoen

Openingstijden BijHoen
Fitness & Wellness

Maandag 09:00–23:00
Dinsdag 07:30–23:00
Woensdag 09:00–23:00
Donderdag 09:00–23:00
Vrijdag 07:30–23:00
Zaterdag 08:45–20:00
Zondag 08:45–14:00

Openingstijden De Lobby
TO GO 

Maandag 09:00–23:00
Dinsdag 07:30–23:00
Woensdag 09:00–23:00
Donderdag 09:00–23:00
Vrijdag 07:30–23:00
Zaterdag 08:45–20:00
Zondag 08:45–14:00
Pilates bij Bijhoen
Groepslessen

Voor alle groepsles-sporters heeft BijHoen een speciaal corona-proof lesrooster opgesteld met 1,5 keer zoveel groepslessen dan jullie van ons gewend zijn. De lessen zijn korter, maar zo kunnen we wel meer leden een plekje geven. Klik hier voor het rooster en reserveer jouw activiteit via de BijHoen App!

Meer informatie

Word lid van BijHoen

Fitness bij Bijhoen
Individuele Fitness

Wil je graag individueel Fitnessen? Dat kan. Ons FitnessTheater is geheel corona-proof ingedeeld, zodat jij zonder zorgen en op veilige afstand gebruik kunt maken van alle equipment voor jouw ideale workout. Net zoals je van ons gewend bent. Reserveer jouw tijdslot via de BijHoen App en kom individueel Fitnessen als van ouds!

Meer informatie

Word lid van BijHoen

Sauna Brunssum
Sauna & Wellness

We kunnen weer heerlijk bubbelen, zwemmen en stomen in de Sauna en Wellness faciliteiten en ook de zonnebedjes staan weer voor je klaar! Dus ben jij na deze lange tijd van quarantaine weer toe aan verwennerij voor je body en mind? Reserveer jouw bezoek en kom lekker ontspannen in de Boutique Spa van BijHoen.

Reserveer als Platina-lid

Reserveer een dagbezoek

Reserveer een privé sauna

Reserveer jouw bezoek! 

Veiligheid staat altijd voorop bij BijHoen. Om die veiligheid te borgen vragen wij iedereen een reservering te maken voor een bezoek aan onze faciliteiten. Zo houden wij toezicht op het aantal mensen in en rondom onze club.

Individuele Fitness:

Reserveer jouw activiteit via de BijHoen App of klik hier.

Sauna & Wellness:

Reserveer jouw bezoek via de website of klik hier.

Let op: je kunt dus niet on-aangemeld naar de club toekomen. Reserveer altijd jouw bezoek! Geen reservering betekent géén toegang.  

Download hier de BijHoen app

BijHoen app

Veelgestelde vragen

  • Hoe borgt BijHoen de veiligheid en maatregelen van het RIVM?

    De veiligheid van de club, onze medewerkers en leden worden geborgd middels een stevig pakket van maatregelen. Zo is er een app gelanceerd waarmee leden eenvoudig een tijdslot voor alle sportactiviteiten kunnen reserveren. Hiermee houden we toezicht op het aantal mensen in en rondom onze sportclub en garanderen we de veiligheid. Er is een corona-officer aangesteld welke dagelijks toetst of alle maatregelen getroffen worden. Daarnaast hebben we een veilige omgeving gecreëerd met duidelijk aangegeven trainingsvakken en wordt er voldoende afstand en ruimte geborgd tijdens groepslessen. Ten slotte worden sporters bij elk bezoek gewezen op de maatregelen in onze club en worden materialen doorlopend gedesinfecteerd. Vanzelfsprekend dient iedereen met klachten thuis te blijven.

  • Met welke richtlijnen moet ik rekening houden?

    Klik hier voor een overzicht van de richtlijnen die aan de hand van iconen staan uitgelegd.

  • Word ik verplicht tot het dragen van een mondkapje?

    Het dragen van een mondkapje is verplicht zodra je het gebouw van BijHoen binnentreedt en nog niet op de plek van sportactiviteit bent aangekomen. Dat betekent dat je overal een mondkapje moet dragen, behalve tijdens de activiteit waarvoor je bent aangemeld via de BijHoen App. Ga je fitnessen? Dan mag het mondkapje af in het FitnessTheater. Is het Fitness-uur afgelopen? Dan verzoeken wij je om het mondkapje weer op te doen. Deze regels gelden zowel voor al onze leden als medewerkers en sportinstructeurs van BijHoen Fitness & Wellness. 

  • Mag ik gebruik maken van kleedruimtes en douches?

    Kleedruimtes en douches zijn gesloten voor al onze leden (met uitzondering van sauna-gasten). We verzoeken daarom iedereen om alléén een handdoek, bidon en sportschoenen mee naar binnen te nemen. Tassen zijn niet toegestaan. Schoenen mogen gewisseld worden op de aangewezen plek, in de lange gang bij het FitnessTheater.

  • Wat gebeurt er met het FitnessTheater?

    Het FitnessTheater is regulier geopend. Reserveer altijd jouw fitnessbezoek via de BijHoen App. Zo kunnen we het aantal gebruikers maximaliseren en voor iedereen een veilige sportomgeving creëren. In het FitnessTheater is de inrichting afgestemd op het 1,5 meter protocol. Enkele (cardio) apparaten zijn buiten werking gesteld, maar de Spinningruimte is (buiten de lessen om) ook toegankelijk tijdens je fitnessbezoek. Kortom, meer dan voldoende mogelijkheden om je cardio te trainen. Let wel op: kleedruimtes en douches zijn gesloten. Neem daarom enkel je handdoek, schoenen en bidon mee naar binnen.

  • Kan ik meedoen met de groepslessen?

    Ook in de nieuwe situatie gaan wij gewoon door in standje 1,5. Dit betekent dat sommige lessen iets korter zijn, maar er zijn wel veel meer lessen geprogrammeerd. Op deze manier kunnen wij iedereen een plek bieden. Daarnaast houden we elke dag een buitenactiviteit op het programma, zoals BBBootcamp en Pilates Outdoor. Ontdek hier het nieuwe lesrooster.

  • Gaan groepsactiviteiten buiten door?

    Groepsactiviteiten die normaal gesproken buiten plaatsvinden vervallen of worden vervangen met andere activiteiten binnen. Dit betreft o.a. de lessen BBBootcamp en Hardlopen. Bekijk hier het lesrooster voor het actuele aanbod.

  • Waar vind ik het huidige lesrooster?

    BijHoen biedt meer dan 100 activiteiten aan. Deze activiteiten zijn terug te vinden op het lesrooster. Klik hier.

  • Waar moet ik een activiteit reserveren?

    Veiligheid staat voorop bij BijHoen. Daarom kun je via de BijHoen App een tijdslot reserveren voor individuele fitness. Houd er rekening mee dat jouw toegang tot BijHoen geweigerd wordt, indien er geen sprake is van een reservering. Het downloaden van de app kan via:
    BijHoen App op Apple: www.bit.ly/BijHoen-iOS
    BijHoen App op Google Android: www.bit.ly/BijHoen-android

  • Kan ik me voor meerdere activiteiten aanmelden?

    We willen iedereen een plekje gunnen. Daarom mag je per lessoort maximaal één les per dag reserveren. Indien er een plek bij dezelfde les vrij komt op dezelfde dag, mag je die les eraan vastplakken. Dit kan alleen vlak voor een les besloten worden en is niet van tevoren af te spreken. Dus heb je bijvoorbeeld individueel fitness gereserveerd, maar het uur erna is niet vol, mag je langer blijven. Komt er een ‘nieuw’ lid, dan heeft deze altijd voorrang op iemand die al een les heeft bijgewoond. Zo geven we iedereen de mogelijkheid om te sporten.

  • Wat gebeurt er met mijn lidmaatschap?

    We gaan enkel de aangescherpte maatregelen doorvoeren, zoals aangekondigd in de persconferentie. Dit betekent dat we jou nog steeds handvaten geven om sportief en fit te blijven en dat we daarnaast onze club zo veilig mogelijk houden. Er wijzigt op dit moment dus niets voor jouw lidmaatschap en daarom is het niet mogelijk jouw lidmaatschap te bevriezen. Afhankelijk van hoe de maatregelen zich ontwikkelen bekijken we op een later moment of en hoe er compensatie plaats kan vinden.

  • Hoe werkt de app?

    Stap 1: Activeer je persoonlijke BijHoen-account via de activatie-mail die je hebt ontvangen. Werkt dit niet? Probeer dan ‘Wachtwoord vergeten’. Nog steeds niet gelukt? Stuur dan een mail naar ledenservice@bijhoen.nl. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
    Stap 2: Download de gratis BijHoen App en log in. Kun je geen app downloaden? Reserveren kan ook in onze online portal. Klik hier
    Stap 3: Reserveer een tijdslot voor je favoriete sportactiviteit. Klik op ‘Reserveren’ en daarna op ‘Ik wil een les reserveren’. Ook individueel outdoor fitness kan via deze weg gereserveerd worden. Let op: geen reservering betekent géén toegang.

  • Ik kan geen app downloaden. Hoe kan ik dan reserveren?

    Een activiteit reserveren kan ook via onze online portal. Klik hier. Lukt dit niet? Stuur dan een mail naar ledenservice@bijhoen.nl. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

  • Mag ik gebruik maken van kleedruimtes en douches?

    Kleedruimtes en douches zijn gesloten voor al onze leden (met uitzondering van sauna-gasten). We verzoeken daarom iedereen om alléén een handdoek, bidon en sportschoenen mee naar binnen te nemen. Tassen zijn niet toegestaan. Schoenen mogen gewisseld worden op de aangewezen plek, in de lange gang bij het FitnessTheater.

  • Wat gebeurt er met de groepslessen?

    Groepslessen binnen gaan gewoon door, maar zorg dat je maximaal 5 minuten voor de start van jouw les naar binnen gaat. Alleen op die manier lukt het ons om de bezoekersstromen te reguleren. Bovendien gaat het tourniquet naar de sportfaciliteiten pas open tijdens de leswissel. Ben je te vroeg? Wacht dan even buiten in de aangegeven plekken. Groepslessen mogen niet uitlopen en we willen jullie vragen om niet te blijven hangen na de les. Alleen zo bieden we een veilige omgeving voor al onze leden.

  • Is het zwembad geopend?

    Het indoor zwembad is volledig geopend. Alle activiteiten in het zwembad mogen weer plaatsvinden. Dat zijn de zwemlessen voor ABC zwemmen, baby-peuterzwemmen, vrij zwemmen en aquarobics.

  • Zijn Sauna & Wellness-faciliteiten geopend?

    Alle sauna- en wellnessfaciliteiten zijn regulier geopend. We kunnen dus nog steeds heerlijk bubbelen, zwemmen en stomen! Voor onze sauna-gasten is een afzonderlijke kleedruimte beschikbaar gesteld. Mannen en vrouwen kleden hier gezamenlijk om. Deze ruimte is kenbaar gemaakt met behulp van een informatiebord.

  • Is de horeca dicht?

    Helaas zijn wij genoodzaakt om De Lobby fysiek te sluiten voor minimaal 4 weken. Het is daarom niet meer mogelijk om plaats te nemen in onze horeca. We toveren onze horeca daarom om in ‘to-go’! Zo kun je nog steeds genieten van de lekkerste tosti’s, eggwraps, salades en koffies, maar dan voor onderweg of thuis. Dus, heb jij zin in iets lekkers na jouw sportactiviteit? Bestel dan aan onze bar of geef vooraf jouw bestelling online door via de website.

  • Is de horeca in de sauna geopend?
    Helaas is de horeca in de sauna ook gesloten. We begrijpen dat je goed moet blijven hydrateren, daarom mogen sauna-gasten de komende weken een eigen fles water meenemen. Ben je een fles water vergeten? Geen probleem! Deze kun je bij De Lobby To-Go kopen. Hoewel de horeca gesloten is, kun je ook nog steeds tot rust komen in onze huiselijke bibliotheek. Let op: er mogen maximaal 4 personen in deze ruimte plaatsnemen.

Corona-maatregelen

Vanzelfsprekend worden de maatregelen conform het RIVM voortdurend nageleefd bij BijHoen.

BijHoen
Sauna Brunssum
Sauna Brunssum
BijHoen Fitness & Wellness,
Uranusstraat,Brunssum,Limburg-6446 TP,
Telephone No.0455600760
Brunssum
Kom tot rust in onze sauna's! Van Finse sauna's en Turkse stoombaden tot Infrarood sauna's en heerlijke dompelbaden.